Holnap Tali!


Holnap Tali

Kockás hasat szeretnél? Ezt az néhány dolgot tudnod kell!

Láttad, hogy Csabika gőzerővel nekilátott a hasizomgyakorlatoknak? Vajon már ő is a strandszezonra készül? Bármi is a célod az edzéssel, ne feledd, a lapos has nemcsak a felüléseken múlik. Íme, néhány dolog, amit tudnod kell, ha kockás hasat szeretnél! 

Ugye te is tapasztaltad már, hogy hiába csinálod szorgalmasan a felüléseket, az izomlázon kívül nem történik semmi látványos dolog? Nos, ez nem véletlenül van így. Van pár dolog, amiről lehet megfeledkeztél. Hiába a jó edzésterv és a Youtube tornák, a lapos has nem egy éjszaka alatt készül! 

Több fehérje, kevesebb szénhidrát

Ugye nem mondunk újat, hogy a kockás has nagyrészt az étrendedtől is függ? Most biztos azt kérdezed, miben van fehérje? Nos, jó hírünk van, bátran ehetsz csirkét, vörös húsokat, tojást, rizst. Ez nem is hangzik rosszul, nem?

Víz, víz és víz

Ne felejts el vizet inni! Egy embernek átlagosan 2,5 liter folyadékot kellene meginnia naponta, így edzés mellett ez a szám csak nő. Ne feledd: az edzőteremben izzadsz, vizet adsz le, azt bizony muszáj pótolni. 

Viszlát nassolás!

Hiába toltál le 100 felülést és 1 óra kardiozást a konditeremben, ha hazamész és chipsel jutalmazod magadat. Így a befektetett munka hatása nemcsak, hogy pillanatok alatt elillan, de plusz zsírt is raksz magadra. Felejtsd el az egészségtelen rágcsákat, édességeket. Helyette az esti filmezéshez válassz egészséges nasikat: aszalt gyümölcsöt, magvakat, vagy nyers zöldséget. 

A koplalás nem megoldás

Habár az emberek szeretik azt hinni, hogy koplalással elérhető a tökéletes beach body, ez óriási tévedés. A koplalás nem segít semmiben: nem jut elég tápanyaghoz a szervezeted, így izmokat sem leszel képes felépíteni. Arról nem beszélve, hogy hogy maradna erőd a felülésekre, ha üres a gyomrod?